martes, 1 de julio de 2008

Rochelle Brener, the best friend


I knew her in 2002 and thanks to an email. She was seeking writers that had some readings about Twin Towers. That situation touched my heart and I had a work that I had made after the attack. I sent her and she approved it.
I will remember her the rest of my life. She was a poet, a writer, my counselor, not only my friend. She was my sis as well.
She helped me a lot in my career as writer.
She always wrote nice poems. She was writing a gorgeous story for children in her last days. She knew how to use beautiful words.
I visited her at home in Sedona, Arizona and I spent the most incredible days in Sedona. I knew her family too. I was near writers, words and books.
These words are full of love to that special woman. She was a strong woman that was fighting all the time. She was happy to live in Arizona. And I was happy to see her, to share nice moments with her.
We were in the same spiritual path. Our bond will never be cut. She left us but our hearts will be together forever.


La conocí en el año 2002 y gracias a un correo electrónico. Ella estaba buscando escritores que tuvieran algo escrito sobre las Torres Gemelas. Aquella situación tocó mi corazón cuando sucedió y yo había escrito algo que luego guardé. Se lo envié y ella lo aceptó.
Yo la recordaré el resto de mi vida. Ella no solo era una amiga, era una poeta, escritora, mi consejera, y lo más importante era mi hermana.
Me ayudó mucho en mi carrera como escritora.
Ella siempre escribió bellos poemas. Últimamente estaba escribiendo una linda historia para niños. Sabía como usar las palabras en sus trabajos.
Tuve la suerte de visitarla en su casa de Sedona, en Arizona. Y conocí a su familia también.
Estuve cerca de escritores, libros, palabras.
Todo lo que escribo está lleno de amor por esta mujer tan especial. Ella fue fuerte y luchó todo el tiempo.
Ella fue feliz de vivir en Arizona. Y yo feliz de haberla conocido.
Estábamos en el mismo camino espiritual. Nuestra unión jamás terminará.
Ella nos dejó, pero nuestros corazones estarán siempre juntos.

Leticia Teresa Pontoni

No hay comentarios: